با درود. سایت لینک هیچ ارتباطی به اسکیما ندارد و چنین چیزی اصلا نیست. سایت لینک ها چند نوع هستند و موتور جستجو مستقلا تصمیم میگیره برای یک وب سایت نمایش بده یا نه. پس شما بطور مستقیم نمی توانید چنین فیچری را فعال کنید. پس از این موضوع رد میشیم.
سایت لینک ها عمداتا بر روی سایت های با ترافیک مستمر و مناسب نمایش داده میشن. پس به عنوان مثال باید صفحه اصلی سایت یا دسته های اصلی سایت شما ترافیک پایدار و مستمر روی کوئری های مرتبط با خودشون داشته باشند. مثلا در صفحه اصلی شما یکی از دسته های اصلی شما سایت لینک میشه به این دلیل که کاربران شما روی این لینک بیشترین کلیک را داشتند و دارند و به عنوان یک کتگوری محبوب پرترافیک برای سرچ انجین شناخته شده پس میاره به نتایج تا در دسترسی به اون دسته محصول سهولت ایجاد کنه. استراتژی لینک سازی شما برای این موضوع باید کاملا متمرکز باشه، یعنی روی سئوی دسته هایی که می خواهید سایت لینک بشه در جهت جذب ترافیک بالا روی کوئری های مرتبط به اون دسته کار کنید. یک برنامه ریزی اینه که بگیم این 4 تا پیوند در سایت که می تونن همگی کتگوری های اصلی باشند را ترافیک بیشتری روی اون متمرکز کنید و کاربرها بتونن از اون دسته ها به محصولاتی که دنبالش هستند برسن.
پس ربطی به اسکیما ندارد، شما هیچ کاری بطور مستقیم و قطعی نمی تونید انجام بدید. سرچ انجین تصمیم میگیره نمایش بده یا نه. بخاطر وجود ترافیک مستمر و مرتبط روی لینک های محبوب که در سایت شما نقش اساسی دارند به نتایج میاد از جمله دسته های مادر. در نهایت توصیه می کنم اگر برنامه ای برای این موضوع خواستید داشته باشید دقت کنید تجربه کاربری در سایت شما اولویت دارد. یک برنامه ریزی بلند مدت هم برای سایت لینک داشته باشید و روی برندینگ به موازات وقت بزارید.
اون سایت لینک که در اسکیما میبینید ربطی به این قضیه نداره و برای نمایش فیچر سرچ باکس در نتایج هست.